Vakanties voor kinderen met een verstandelijke beperking

Locatie en kampweek

Er worden jaarlijks 8 vakantieweken georganiseerd op twee locaties (Otterlo en Dongen). Per week zijn er 10 deelnemers en een team van 6 of 7 vrijwilligers. Een week heeft een vaste structuur, zodat iedereen weet wat te verwachten. Vaste uitstapjes gaan naar een grote speeltuin en het zwembad. Verder zijn we lekker veel buiten en wordt er elke ochtend een gezamenlijke (knutsel)activiteit gedaan. En Roos heeft dozen vol speelgoed, spelletjes, verkleedkleren, kleurplaten en boekjes. Ook wordt er een rondje gehobbeld in een huifkar en sluiten we de week knallend af met een bonte avond! Kortom, een week vol leuke activiteiten!

Dongen

In Dongen verblijven we in een groepsvakantiewoning van ’t Volderke. Waar 16 slaapplaatsen zijn. Er zijn slaapkamers voor 2, 3 en 4 personen. Dit huis is één van de vier huizen van ’t Volderke. We hebben een eigen terras en grasveld met trampoline en schommel. Om het gehele huis staat een hek, dit maakt deze locatie heel geschikt voor kinderen met de neiging tot weglopen.

Logo 't Volderke in Dongen

Otterlo

In Otterlo verblijven we op vakantiepark Het Lorkenbos in een 16-persoonshuis. Dit huis ligt aan een groot heideveld aan de ene kant, en een speeltuin en (omheind) zwembad aan de andere kant. Genoeg ruimte dus, voor allerlei leuke activiteiten! Alle slaapkamers zijn voor 2 personen.

Logo vakantiepark Het Lorkenbos in Otterlo

Data vakantieweken 2024

Klik hier voor de data van de roosvakantie in 2024!

Vrijwilligers gezocht 2024!

Heb jij een weekje over in de zomer.. om met een fantastische doelgroep op pad te gaan? Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers!